CONDICIONS GENERALS
Condicions Generals (CG) per a l'ús del portal Virail
1. Generalitats
(1) Virail GmbH, Winsstraße 15, 10405 Berlín, Alemanya (d'ara endavant esmentat com a "virail"), proporciona una interfície tècnica que permet als proveïdors de transport comercials i privats (d'ara endavant esmentats com a "Proveïdors") publicar viatges de transport (en tren, autobús, vol i cotxe compartit) en una base de dades que pot enllaçar-se amb els diferents llocs web de reserves dels Proveïdors. Els usuaris que busquen allotjament (d'ara endavant esmentats com a "Usuaris") tindran accés a aquesta base de dades a través de www.virail.cat i / o altres llocs web operats per Virail i seran redirigits al lloc web del Proveïdor de la solució de transport per dur a terme el procés de reserva.
(2) Aquestes condicions i termes regulen l'ús de la base de dades a través dels llocs web de Virail esmentats anteriorment i inclouen l'accés des de llocs web mòbils i qualsevol aplicació ("App") desenvolupada per Virail, així com qualsevol portal o aplicació per a dispositius mòbils proporcionada per tercers. Aquestes condicions i termes s'apliquen exclusivament; Virail rebutja l'aplicació de qualsevol altra condició imposada per l'Usuari.
(3) Només es permet l'ús de tots els llocs web operats per Virail i les bases de dades proporcionades ("el nostre lloc web") per a ús privat. L'ús comercial del nostre lloc web està expressament prohibit. El nostre lloc web no s'ha d'utilitzar per a reserves falses, fraudulentes o especulatives, ni per a reserves per cobrir una demanda futura. En utilitzar el nostre lloc web, confirma que s'abstindrà de les següents accions i mesures sense el consentiment escrit previ de Virail:
Accedir al nostre lloc web mitjançant un procés manual o automatitzat que excedeixi la finalitat d'ús personal o la inclusió de Virail en un índex de cerca. S'hi prohibeix l'ús de sistemes automatitzats o un programari per extreure dades del nostre lloc web (conegut com a "raspallatge de pantalla"), tant per a fins no comercials com comercials. Incomplir les restriccions existents en els encapçalaments d'exclusió de robots al nostre lloc web o circumvenir les mesures que restringeixen o impedeixen l'accés al nostre lloc web. Utilitzar un dispositiu, programari o programa que afecti o intenti afectar la funcionalitat regular del nostre lloc web o realitzar una acció que afecti inadequadament els nostres servidors, ordinadors o xarxes.
Virail es reserva el dret de posar fi, suspendre o limitar l'accés a tots o a components específics del nostre lloc web a la seva pròpia discreció sense avís previ i amb exclusió de qualsevol responsabilitat
2. Serveis de Virail per als usuaris
(1) Virail proporciona una funció de cerca dirigida que permet als usuaris identificar l'oferta més adient dels proveïdors a la base de dades i després redirigeix l'usuari al lloc web d'aquell proveïdor o posa l'usuari en contacte directe amb el proveïdor. Per tant, Virail no és el proveïdor de serveis d'aquests llocs web. Específicament, l'ús dels serveis de Virail no dona lloc a un contracte de viatge combinat amb Virail en el sentit de l'Article 651a del Codi Civil Alemany (BGB).
(2) Quan una cerca retorna un gran nombre de resultats, els resultats mostrats es limitaran a una quantitat específica per garantir la funcionalitat de la cerca.
(3) Els usuaris poden utilitzar la base de dades de Virail de forma gratuïta.
(4) Virail informa que les ofertes publicades pels proveïdors poden estar subjectes a una comissió en cas de contracte de reserva reeixit. La forma en què aquest contracte entre l'usuari i el proveïdor es formalitza i qualsevol contingut d'aquest contracte ha de ser coherent amb la llei i amb qualsevol acord entre les dues parts implicades.
(5) Virail pot permetre que els seus serveis siguin proporcionats per tercers.
(6) Com que Virail ofereix els seus serveis de forma gratuïta, l'usuari no té dret a indemnització ni a l'execució del contracte. Virail es reserva el dret de cancel·lar l'oferta en qualsevol moment sense previ avís i amb exclusió de qualsevol responsabilitat.
3. Virail no es fa responsable de les ofertes ni dels contractes de reserva posteriors
(1) Virail és únicament el proveïdor de serveis tècnics, que només permet la cerca d'ofertes adequades. Virail no publicarà les seves pròpies ofertes als llocs web esmentats anteriorment, ni assumeix cap responsabilitat per les ofertes realitzades. El proveïdor és l'únic responsable de totes les ofertes publicades als llocs web esmentats anteriorment i a qualsevol altre lloc web enllaçat per Virail, juntament amb qualsevol declaració d'intenció relacionada. Virail no assumeix cap responsabilitat per l'exactitud o actualitat de la informació publicada pel proveïdor, especialment quan aquesta informació està emmagatzemada en un dispositiu mòbil.
(2) Qualsevol contracte o bitllets existeixen únicament entre el proveïdor i l'usuari. Virail està exempt de qualsevol regulació contractual, acord o reclamació existent entre l'usuari i qualsevol agent de reserves extern. Les reserves es regiran exclusivament pels Termes i Condicions Generals del proveïdor de serveis o l'agència de transport, especialment pel que fa a la cancel·lació i retirada. El proveïdor de serveis de reserves o l'agència de transport romanen com a únic punt de contacte per a les reserves i els processos de pagament, així com qualsevol pregunta relacionada amb aquest contracte. Virail no pot proporcionar cap informació sobre aquests temes.
(3) Els paràgrafs anteriors (1) i (2) romanen efectius sempre i quan Virail capturi reserves o consultes de reserves o les dades i la informació associades per si mateix, amb la finalitat de transmetre una reserva o una consulta de reserva al proveïdor (per exemple, dins de l'abast de reserves express o formularis de consulta).
(4) Les ofertes s'actualitzen de manera contínua mitjançant una interfície tècnica.
4. Preus
(1) Els preus indicats a les ofertes seran determinats pel proveïdor i comunicats a Virail com a mínim una vegada al dia.
(2) S'entén per preu de l'oferta el preu final de l'allotjament, però la responsabilitat de garantir que els preus siguin apropiats i exactes recau en el proveïdor. Tot i que Virail esforça a presentar el cost total de l'oferta, el proveïdor del lloc web de reserves pot aplicar càrrecs addicionals.
5. Responsabilitat
(1) Virail no es fa responsable de l'exactitud, qualitat, integritat, fiabilitat o credibilitat del contingut i/o les ofertes creades pel proveïdor. En particular, Virail no proporciona cap recomanació ni informació addicional sobre la elecció del proveïdor i/o l'oferta.
(2) Virail no es fa responsable de cap interrupció tècnica quan la causa estigui fora del camp de responsabilitat de Virail o causada per força major.
(3) Virail no garanteix l'accés ininterromput a les dades. Virail es reserva el dret de realitzar el manteniment tècnic necessari pel temps que sigui necessari.
(4) Virail només es fa responsable dels danys, independentment de la base legal, causats per dolo i negligència greu. No hi ha responsabilitat per negligència simple, excepte en casos de lesions a la vida, el cos o la salut i per reclamacions sorgides segons la Llei de Responsabilitat del Producte.
(5) Les limitacions de responsabilitat de Virail també s'apliquen a la responsabilitat personal de tots els empleats, representants i agents.
6. Privacitat
(1) Virail dóna la màxima prioritat a la protecció de la informació de l'usuari. Per obtenir més informació, consulteu la Política de privadesa de Virail.
(2) La informació personal només es proporciona, processa i utilitza amb el consentiment de l'usuari o quan la recopilació, el processament o l'ús d'aquestes dades està permès per la llei.
7. Canvis als T&C
(1) Virail es reserva el dret de fer canvis als T&C amb un avís adequat d'almenys sis setmanes. En cas de qualsevol canvi, Virail anunciaria els canvis al lloc web i designaria la data en què els canvis entraran en vigor.
(2) Si l'usuari no rebutja aquests canvis en un termini de sis setmanes a partir de la data de l'anunci, es considerarà que els T&C modificats són acceptats per l'usuari. A això se li recordarà a l'anunci de Canvis a les Condicions.
8. Condicions finals
(1) S'apliquen les lleis de la República Federal d'Alemanya, amb exclusió de la Convenció de les Nacions Unides sobre els contractes de venda internacional de mercaderies (CISG). El lloc d'execució i el tribunal competent per a totes les disputes derivades o relacionades amb aquest contracte amb comerciants, entitats jurídiques de dret públic o organismes públics és Berlín.
(2) Tingueu en compte que, tot i que els nostres serveis, incloses aquestes Condicions Generals, es ofereixen i es descriuen en anglès, en cas de divergència entre la versió anglesa i la versió alemanya, sempre prevaldrà la versió en alemany. La versió alemanya es pot trobar al següent enllaç: www.virail.de/v/geschaeftsbedingungen
(3) Si alguna d'aquestes Condicions Generals esdevé invàlida total o parcialment, o no es pot aplicar legalment, això no afecta la validesa de la resta del contracte.
Virail GmbH Termes i Condicions de la Marca Blanca
1. Introducció
Virail GmbH, juntament amb els seus serveis de cerca mitjançant l'agregació de socis, també pot permetre als clients reservar serveis de transport de tercers mitjançant l'ús de socis de tercers a través d'una "Solució de Marca Blanca" o un producte alternatiu. Mitjançant aquest tipus de producte, els clients tenen la capacitat de reservar transportistes autoritzats mitjançant el soci de la Marca Blanca en qualsevol ubicació o lloc web de Virail.
Aquests Termes i Condicions són específics dels serveis proporcionats per Virail i el seu soci de Marca Blanca. Per tant, són específics de l'accés i l'ús dels clients de la Plataforma de Marca Blanca, la responsabilitat del soci de Marca Blanca i el transportista que proporciona el servei de transport.
2. Ús dels Serveis
2.1 Serveis de Transport Terrestre
Virail no ofereix cap servei de transport als clients. El transportista és l'única part que proporciona el servei de transport i és responsable de la venda de bitllets, les condicions i el contracte de transport i la venda de bitllets. En la majoria dels casos,
Virail no és un soci contractual per a la venda de bitllets, ja que això ho gestiona el soci de Marca Blanca. Per tant, Virail no assumeix cap responsabilitat per aquest contracte.
Els clients reconeixen, per tant, que la venda de bitllets i elements associats com ara la reserva de seients, l'equipatge i les actualitzacions està subjecta als termes i condicions ("T&C") del transportista rellevant amb el qual el client fa la reserva, i aquests s'accepten en fer la reserva amb aquest transportista mitjançant la Plataforma de Marca Blanca.
2.2 Configuració de la Plataforma de Marca Blanca
La Plataforma de Marca Blanca és proporcionada per un soci de tercers, Distribusion Technologies GmbH), amb seu a Alemanya (d'ara endavant "Distribusion"). Distribusion desenvolupa i gestiona un sistema de distribució global (GDS) per a bitllets de transport terrestre, que inclou, però no es limita a, la subministració de contingut de transport terrestre, la subministració tècnica d'una solució de plataforma de marca blanca per a fins de pagament del client, processament de pagaments, liquidació i facturació.
Virail utilitza els serveis de Distribusion per proporcionar la "Plataforma de Marca Blanca" als seus clients per permetre la compra de bitllets de transportistes. Per tant, Distribusion proporciona la subministració tècnica de contingut i el processament de les reserves dels clients per permetre la venda de bitllets. Com a soci tècnic, Distribusion no és responsable de les sol·licituds o consultes de servei al client. En cas que hi hagi una consulta o queixa sobre qüestions de pagament o transacció, aquestes s'han d'enviar a Virail, que reenviarà la sol·licitud a Distribusion.
(Malauradament, no disposem d'una traducció completa al tailandès de la sol·licitud. Si us plau, deixeu-me saber si voleu una traducció parcial al tailandès o si hi ha alguna altra cosa en la qual pugui ajudar-vos.)
2.3 Informació proporcionada
Els clients han de garantir que tota la informació proporcionada sigui verídica, vàlida i actual mentre utilitzen la plataforma White Label. Virail i/o els seus proveïdors de serveis es reserven el dret de verificar qualsevol dada enviada pels seus clients amb la finalitat de transparència i detecció de frau.
El client també és responsable de les conseqüències i costos relacionats amb la facilitació d'informació incorrecta. En enviar aquesta informació durant el procés de reserva, els clients han de ser conscients que estan procedint d'acord amb els termes i condicions (T&C) del transportista, que estan disponibles durant el procés de reserva.
3. Preus i pagaments
3.1 Preus i tarifes
L'oferta del transportista White Label s'estableix a la sola discreció del transportista o del seu soci. Virail no és responsable del preu establert pel transportista. Si el client té alguna consulta sobre el preu, ha de posar-se en contacte amb el transportista directament.
El client també pot trobar diferents preus que es mostren per a l'oferta. Això es deu a l'ús d'una memòria cau per emmagatzemar dades sobre els resultats de la cerca i/o altres pàgines associades i a conversions de moneda per reflectir els preus en diverses monedes. La memòria cau s'utilitza per proporcionar resultats més ràpids als clients per millorar l'experiència de l'usuari, alhora que limita la càrrega en els sistemes dels socis.
La solució White Label, que proporciona el servei de compra, mostrarà el preu correcte per a la reserva en la moneda seleccionada i/o disponible per a la reserva.
El fet que Virail mostri un preu en una moneda no garanteix que l'oferta es pugui reservar en aquesta moneda. Les monedes de reserva disponibles les determina el soci de la solució White Label.
3.2 Pagament
Distribusion - com a Soci Col·laborador de la Solució White Label - també funcionarà com a soci de cooperació del transportista. Si teniu queixes i/o preguntes sobre el pagament d'una oferta a través de la Solució White Label, heu de contactar amb l'Atenció al Client de Virail, que enviarà la vostra queixa i/o pregunta a Distribusion.
En comprar una oferta a la Plataforma White Label, els clients pagaran l'import del bitllet a l'emissor del bitllet al qual van comprar el bitllet. Si escau, el client també pagarà una comissió de servei a més del preu del bitllet («Comissió de Servei»). La Comissió de Servei es mostrarà al client abans de reservar el bitllet i de forma independent del preu de l'oferta.
La Comissió de Servei proporciona al client servei d'atenció al client, així com altres productes i serveis proporcionats per Virail. Per tant, la Comissió de Servei no es reemborsarà una vegada s'hagi realitzat una transacció.
Si desitgeu cancel·lar o modificar una Oferta de Transportista de la Solució White Label que ja heu reservat, consulteu la secció pertinent i/o les preguntes freqüents de Virail.
3.3 Mètodes de Pagament
Les Ofertes de Transportistes de la Solució White Label a la Plataforma White Label poden actualitzar-se en qualsevol moment per incloure o excloure mètodes de pagament. Els mètodes de pagament actuals són els següents:
Si el pagament es realitza amb targeta de crèdit o Google Pay, el compte del client es carregarà una vegada s'hagi completat la reserva. El nom del titular de la targeta i les dades de la targeta de crèdit es transferiran per Distribusion al seu proveïdor de serveis de pagament, Adyen, Adyen N.V. Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Països Baixos.
4. Política de cancel·lació
En cas de cancel·lació i/o modificació d'un servei per part del transportista, el client té dret, d'acord amb la llei aplicable i/o les Condicions del transportista, a demanar al transportista el reemborsament de l'import pagat i/o altres drets contra el transportista en virtut d'aquesta llei.
Els detalls es proporcionen a les Condicions del transportista. Virail no és responsable ni responsable del reemborsament de cap quantitat, ni de danys i/o pèrdua de beneficis, ni de l'organització de serveis de transport alternatius. Si un client vol assegurar-se dels drets que té quan reserva amb un transportista, ha de consultar les Condicions del transportista i/o posar-se en contacte directament amb el transportista per obtenir més informació.
En cas que el client cancel·li l'oferta reservada mitjançant la Plataforma de White Label, els drets de cancel·lació estan subjectes a les Condicions del transportista amb el qual el client va reservar l'Oferta. En cas que un client sol·liciti un reemborsament, la Tarifa de servei (si n'hi ha) encara es mantindrà a Virail per la prestació dels seus serveis.
Si un transportista permet la cancel·lació/modificacions del bitllet reservat en línia, les modificacions realitzades estan subjectes a les Condicions del transportista corresponent. Es pot proporcionar un enllaç al client per permetre la modificació de la reserva (cancel·lació/modificació) respecte a l'Oferta. Si no s'hi proporciona cap enllaç, el client pot posar-se en contacte amb el Servei d'Atenció al Client de Virail per ajudar amb la facilitació de qualsevol Oferta reservada que permeti reemborsaments i/o modificacions que es destaquen al moment de la reserva. En cas que el client hagi reservat un bitllet que no es pot reemborsar o modificar, ni Virail ni el soci de White Label ( "Distribusion") poden proporcionar aquests serveis d'acord amb l'Oferta reservada.
5. Dades personals
Dins del context de l'ús de la Plataforma White Label per part del client, Virail i/o Distribusion poden recopilar i processar algunes de les dades personals proporcionades. En utilitzar la plataforma, els clients reconeixen i accepten el processament de les seves dades personals per part de Virail i/o Distribusion en conformitat amb la llei aplicable i les disposicions de la Política de privadesa de la Plataforma White Label.
6. Ús de la Plataforma White Label
Virail concedeix als clients un dret no exclusiu, personal i no transferible per utilitzar la Plataforma White Label i els serveis, per a l'ús personal i privat dels clients, amb finalitats no comercials i en conformitat amb les finalitats de la Plataforma White Label i els serveis.
S'hi prohibeix als clients qualsevol altre ús o explotació de la Plataforma White Label i els serveis, i el seu contingut, sense el permís escrit prèvia de Virail. En particular, als clients se'ls prohibeix:
utilitzar la Plataforma White Label amb finalitats comercials o d'obtenció de guanys; reproduir, modificar, adaptar, distribuir, representar públicament i difondre la Plataforma White Label, els serveis i el contingut, tret que Virail ho hagi autoritzat expressament per escrit; descompilar i aplicar la tècnica de l'enginyeria inversa a la Plataforma White Label o els serveis; o extreure o intentar extreure (per exemple, mitjançant robots de recopilació de dades o qualsevol altra eina similar de recopilació de dades i/o realitzant "web scraping") les dades de la Plataforma White Label.
7.Paper de Virail
Virail, com a intermediari, ofereix al client la possibilitat de comparar serveis de transport abans de concloure la transacció, ja sigui mitjançant (a) una redirecció a un soci o (b) mitjançant la Plataforma White Label proporcionada per Distribusion. Les condicions aquí establertes es relacionen amb (b) i la conclusió d'una transacció mitjançant la Plataforma White Label. En aquest escenari, Virail no és, en la majoria dels casos, el soci contractual en relació amb cap Oferta de Carrier de White Label ni, en cap cas, els serveis de transport associats a l'Oferta. En acceptar les condicions de White Label, el client accepta i entén que Virail no és part de cap acord celebrat entre el client i el Carrier.
Virail no ofereix cap servei de transport ni actua com a Carrier. Virail actua com a intermediari entre el client i el Carrier a través de la Plataforma White Label de Distribusion. Virail no pot ser considerada responsable pel servei de transport proporcionat pel Carrier ni pels serveis disponibles a la Plataforma White Label proporcionada per Distribusion. Els següents elements, entre d'altres, pels quals Virail no es fa responsable, inclouen:
- La comunicació d'informació errònia per part del Carrier pel servei de transport;
- La cancel·lació i/o modificació del servei tant per part del client com del Carrier
- El no pagament del Servei i/o d'altres tarifes pertinents pel client;
- El comportament del client abans, durant o després del servei prestat;
- La prestació del bitllet en forma física o electrònica pel client al Carrier.
8. Funcionament, disponibilitat i funcionalitats de la Plataforma
Virail esforçarà per assegurar-se que la Plataforma White Label sigui accessible en tot moment. No obstant això, en ocasions la Plataforma pot ser suspesa temporalment o completament sense previ avís, per motius com el manteniment, les migracions, les actualitzacions, els canvis operatius o les dificultats tècniques relacionades amb la Plataforma o qualsevol element rellevant que pugui limitar-ne l'ús i l'accessibilitat.
Virail es reserva el dret de modificar o suspendre, temporalment o permanentment, totalment o parcialment, de forma individual o general, l'accés a la Plataforma White Label o les seves funcionalitats.
9. Llei aplicable i jurisdicció
Les Condicions Generals de White Label estan escrites en anglès i estan subjectes a la llei alemanya. Les CGV es poden traduir de l'anglès a altres idiomes, depenent de la ubicació de Virail. En tot cas, les CGV rellevants són la còpia original en anglès i sempre estan subjectes a la llei alemanya. El lloc de jurisdicció és Berlín.
10. Informació de contacte
A quina empresa s'ha de contactar depèn del tipus de consulta:
- Si el client té una pregunta relacionada amb el servei de transport en si mateix, ha de contactar directament amb el Carrier corresponent.
- Si el client té una pregunta sobre l'ús de la Plataforma White Label i/o el procés de pagament, ha de contactar amb Virail, que reenviarà la consulta i/o la reclamació a Distribusion.
- Si el client ha reservat un bitllet reemborsable i/o modificable, el client pot fer la modificació per ell mateix (si s'inclou l'enllaç amb la reserva) o contactar amb el servei d'atenció al client de Virail per obtenir assistència en la modificació del bitllet d'acord amb les CGC del Carrier proporcionades.
- Si el client ha reservat un bitllet no reemborsable o no modificable, Virail no podrà fer la devolució.
Virail GmbH Online Travel Agent (OTA) Términos y condiciones
Introduction
Virail GmbH, junto con sus servicios de metabúsqueda proporcionados mediante la agregación de socios, también puede permitir a los clientes reservar servicios de transporte de terceros a través de una plataforma de pago interna donde Virail actúa como una Agencia de Viajes en Línea (OTA). Utilizando esta plataforma, los clientes pueden comprar y recibir sus boletos directamente de Virail GmbH.
Estos Términos y Condiciones se aplican específicamente a los servicios proporcionados por Virail y su solución OTA.
Uso de los Servicios
Servicios de Transporte
Virail no ofrece ningún servicio de transporte a los clientes. El transportista es la única parte que proporciona el servicio de transporte y es responsable de la emisión de billetes, así como de las condiciones y el contrato de transporte. En la mayoría de los casos, Virail no es un socio contractual en la emisión de billetes, ya que esto es gestionado por el transportista. En este caso, Virail no asume ninguna responsabilidad por dicho contrato.
Los clientes, por lo tanto, reconocen que la emisión de billetes y elementos asociados, como la reserva de asientos, el equipaje y las mejoras, están sujetos a los términos y condiciones (T&C) del transportista relevante con el que los clientes reservan, y estos se aceptan al reservar con dicho transportista a través de nuestra plataforma de pago.
Información Proporcionada
Los clientes deben asegurarse de que toda la información proporcionada sea veraz, válida y actual al comprar sus boletos a través de la plataforma de pago de Virail. Virail y/o sus proveedores de servicios se reservan el derecho de verificar cualquier dato proporcionado por sus clientes con el propósito de garantizar transparencia y detectar fraudes.
Los clientes también son responsables de cualquier consecuencia y costo relacionado con la provisión de información inexacta. Al enviar esta información durante el proceso de reserva, los clientes deben ser conscientes de que están procediendo de acuerdo con los términos y condiciones (T&C) del transportista, los cuales están disponibles durante el proceso de reserva.
Precios y Pagos
Precios
Virail no es responsable de los precios establecidos por el transportista. Si los clientes tienen alguna consulta respecto al precio, deben contactar directamente al transportista.
Los clientes también pueden encontrar precios diferentes mostrados para la oferta en la página de resultados. Esto se debe al uso de almacenamiento en caché para guardar datos sobre los resultados de búsqueda y/o otras páginas asociadas y conversiones de moneda para reflejar precios en diferentes divisas. El almacenamiento en caché se utiliza para proporcionar resultados más rápidamente a los clientes, mejorando la experiencia del usuario, al mismo tiempo que limita la carga en los sistemas de los socios.
El precio mostrado en la página de pago es el precio 'en vivo' proporcionado por nuestros socios de terceros, y es el que los clientes pagarán. Los clientes deben aceptar los términos y condiciones (T&C) del transportista y de Virail antes de comprar el boleto. De esta manera, los clientes aceptan la responsabilidad por su compra y aceptan la política de reembolso y modificación del transportista una vez completada la compra.
Tarifas
Tarifas de Servicio
Virail ofrece a los clientes atención al cliente, así como otros productos y servicios a través de la Tarifa de Servicio. Dicha tarifa no es reembolsable una vez que se ha realizado una transacción. La Tarifa de Servicio se lista por separado durante el proceso de pago y puede variar según el boleto comprado.
Tarifas de procesamiento de Tarjeta
Se pueden cobrar Tarifas Adicionales de Procesamiento de Tarjeta al utilizar ciertos métodos de pago y/o divisas. Estas tarifas no son reembolsables y se detectarán automáticamente durante el pago, aplicándose la tarifa correspondiente si es aplicable.
Tarifas de Cancelación
Al igual que con la compra de un boleto, una transacción también puede generar una tarifa de procesamiento de tarjeta para reembolsar un boleto. Esta tarifa se detectará automáticamente y se deducirá durante el reembolso.
Pagos
Durante el proceso de pago, se solicitará a los clientes que confirmen los Términos y Condiciones (T&C) tanto de Virail como del transportista elegido, los cuales están disponibles en la página de pago. Además, esta página informará a los clientes sobre la política de reembolso del transportista. Los clientes deben verificar cuidadosamente sus detalles ingresados durante el pago, ya que datos incorrectos pueden resultar en problemas con la reserva. Virail no puede modificar ni cambiar reservas; cualquier cambio necesario debe ser gestionado directamente con el transportista. Virail solo puede cancelar y reenviar boletos si el cliente no ha recibido su e-ticket.
Después del pago, los clientes serán redirigidos a una página de confirmación y recibirán un correo electrónico con su e-ticket. Si no reciben el e-ticket, deben revisar su carpeta de spam o esperar un tiempo para que llegue el boleto. Si aún así no se resuelve, los clientes deben contactar a Virail para que se reenvíe el boleto.
Métodos de Pago
Todos los métodos de pago disponibles se enumeran durante el proceso de pago. Estos métodos pueden variar por país y cambiar con el tiempo a medida que se añaden o eliminan opciones.
Fraude
Virail se reserva el derecho de cancelar transacciones en caso de sospecha de fraude. Si los clientes creen que esta decisión es incorrecta, pueden contactar a nuestro Centro de Ayuda para solicitar una revisión. Sin embargo, Virail puede mantener la decisión basada en sospechas de fraude u otras actividades sospechosas.
Cambios o Cancelaciones
Virail actualmente no permite a los clientes modificar un boleto o reserva. Virail muestra los T&C de cada transportista durante el proceso de pago. Si un transportista permite que los boletos sean intercambiables y/o reembolsables, esto queda a discreción del transportista y es independiente de la propia política de Virail relacionada con Cambios y Cancelaciones.
Si los clientes compran un boleto que requiere modificación, deben contactar directamente al transportista. En el caso de que el transportista permita una modificación, podremos procesar el cambio. Sin embargo, no podemos proporcionar ningún reembolso o modificación sin la aprobación del transportista.
Compensación
La responsabilidad de Virail se limita a los servicios ofrecidos como Agencia de Viajes en Línea. No proporcionamos servicios de transporte, y los clientes deben contactar al transportista respecto a cualquier problema con su viaje. Todas las reclamaciones relacionadas con problemas de viaje deben hacerse directamente con el transportista.
Si eres un cliente dentro de la Unión Europea, puedes encontrar tus derechos a continuación:
Derechos y Obligaciones del Pasajero de Ferrocarril
https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2007/1371/oj
Derechos y Obligaciones del Pasajero de Autobús
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex:32011R0181
Derechos y Obligaciones del Pasajero de Avión
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32004R0261&qid=1714993106749
Virail intentará, a su discreción, ayudar a los clientes para asegurar que reciban el nivel adecuado de atención asociado con su reserva y los T&C establecidos por el transportista. Sin embargo, no somos responsables de las decisiones tomadas por el transportista, y los transportistas son los últimos responsables de cualquier compensación o asistencia establecida dentro de sus T&C.
Problemas Técnicos
Virail se esfuerza por asegurar una operación técnica y un servicio ininterrumpido. No obstante, no asumimos ninguna responsabilidad por la disponibilidad y accesibilidad ininterrumpida de nuestro servicio, aunque intentaremos hacerlo. Esto aplica especialmente a los retrasos y fallos técnicos, así como a cualquier daño que pueda resultar de los mismos.
En el caso de que un problema técnico resulte en una pérdida para nuestros clientes, Virail puede, a su discreción, proporcionar un reembolso. Sin embargo, solamente podemos considerar un posible reembolso basado en varias condiciones:
-
Los clientes deben informar a Virail a través de la plataforma del Centro de Ayuda al menos 24 horas antes de la fecha y hora del viaje.
-
Los clientes deben haber realizado una compra en el sitio web de Virail y haber cargado su tarjeta de crédito.
-
Los clientes no deben haber causado el problema de manera indirecta o directa, y deben proporcionarnos detalles sobre el problema técnico y las circunstancias del problema. Los clientes también deben responder a todas nuestras solicitudes de información adicional y cooperar en el asunto técnico. De no hacerlo, resultará en la imposibilidad de proporcionar un reembolso.
Datos Personales
La información sobre los derechos de los clientes respecto a sus Datos Personales se puede encontrar en nuestra Política de Privacidad.
Limitación de Responsabilidad
En ningún caso Virail asume responsabilidad por daños directos, indirectos, punitivos, incidentales o consecuentes. Esto incluye, pero no se limita a, pérdida de beneficios, datos y buena voluntad, ni interrupción del servicio, fallo del sistema o pérdida o daño mental, físico o emocional derivados de, o relacionados con, el uso o la incapacidad de acceso a este sitio web. La responsabilidad de Virail y de nuestros empleados se limita a la intención deliberada y la negligencia grave. Esta limitación no se aplica a reclamaciones bajo la Ley Alemana de Responsabilidad del Producto ni a incumplimientos materiales del contrato.
Información de Contacto
Si tienes alguna pregunta sobre la Política de Reembolso, visita Virail en el Centro de Ayuda. También puede ponerse en contacto con nosotros en [email protected].