Centre d'ajuda
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Foligno a Parma Tren
Troba el bitllet més barat per al teu viatge
Assegura el teu tiquet avui i aconsegueix les millors ofertes!
Foligno a Parma per tren
El trajecte de Foligno a Parma per tren és de 281,12 km i triga 6 h i 26 min. Hi ha connexions 34 per dia, amb la primera sortida a 4:43 i l'última a 23:03. És possible viatjar de Foligno a Parma per tren per només 31,15 € o fins a 160,90 €. El millor preu per a aquest viatge és 31,15 €.
Preu més baix | 31,15 € |
Durada del viatge | 6 h i 26 min |
Connexió per dia | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 34 |
Preu més baix | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 31,15 € |
Preu més alt | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 160,90 € |
Primera Sortida | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 4:43 |
Última Sortida | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 23:03 |
Distància | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte 281,12 km |
Sortida | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte Foligno |
Arribada | EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte Parma |
Transportistes | EuroCity, DB - Intercity EuroCity, DB - Intercity, Regionale Veloce, Trenitalia, Frecciargento, Frecciarossa, Intercity Notte |
Tren Entrades de Foligno a Parma
Compara preus i bitllets des de Foligno fins a Parma
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Foligno fins a Parma, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Foligno a Parma.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
El millor moment per reservar bitllets de tren barats des de Foligno fins a Parma
Els bitllets de tren Foligno - Parma més barats es poden trobar per un preu tan baix com 21,83 € si teniu sort, o 30,08 € de mitjana. El bitllet més car pot costar fins a 33,70 €.
Trobeu el millor dia per viatjar a Parma amb tren
Quan viatgeu a Parma amb tren, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar amb quina freqüència viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
Els trens Eurocity (EC) estan dissenyats específicament per a viatges de curta i llarga distància, connectant les principals ciutats de diversos països europeus com a part dels amplis serveis internacionals de trens. Els trens Eurocity (EC) són operats per diverses companyies ferroviàries nacionals d'Europa, com ara Deutsche Bahn (Alemanya), SNCF (França), Trenitalia (Itàlia), SBB (Suïssa) i ÖBB (Àustria). El servei Eurocity (EC) ofereix horaris regulars i connexions convenients entre ciutats destacades com París, Berlín, Milà i Viena.
Frecciargento és un servei de trens d'alta velocitat operat per Trenitalia, la companyia ferroviària nacional d'Itàlia. El nom "Frecciargento" significa "fletxa de plata" en italià, i els trens són coneguts pel seu disseny elegant i modern i la seva velocitat ràpida. Els trens Frecciargento circulen en línies d'alta velocitat i línies convencionals, connectant les principals ciutats d'Itàlia, com ara Roma, Verona, Milà, Venècia, Florència i Nàpols. Frecciargento és un dels diversos serveis de tren d'alta velocitat que ofereix Trenitalia, com ara Frecciarossa i Frecciabianca.
Frecciarossa, operat per Trenitalia, la companyia ferroviària nacional, és un servei de trens d'alta velocitat reconegut a Itàlia. Els trens FRECCIAROSSA, que arriben a velocitats de fins a 300 km/h, connecten ciutats importants com Roma, Milà, Nàpols, Florència i Torí.
Ferrovie dello Stato Italiane és el propietari de Trenitalia, que actua com a principal operador de trens a Itàlia. Els trens d'alta velocitat Frecciarossa uneixen Milà, Roma, Nàpols, Florència i Torí a velocitats de fins a 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca són altres dos serveis d'alta velocitat que operen a ritmes una mica més lents, però proporcionen connectivitat a ciutats i pobles més petits. Trenitalia opera trens regionals i interurbans i ofereix connexions internacionals amb els països veïns mitjançant trens EuroCity.
Tot i que no són tan ràpids com els trens ICE d'alta velocitat, els trens InterCity de Deutsche Bahn tenen velocitats de fins a 200 km/h, oferint vagons espaiosos i opcions de menjador. Operant a través de nombroses rutes alemanyes, com ara Colònia-Hamburg, aquests trens també s'estenen a destinacions internacionals, com ara Amsterdam i Luxemburg. Algunes rutes fins i tot inclouen trens de dos pisos.
Tipus d'entrades i instal·lacions des de Foligno fins a Parma
Compareu els diferents tipus de bitllets i les facilitats que ofereix EuroCity, Frecciargento i Frecciarossa quan viatgeu de Foligno a Parma.
Second Class
Amb els trens Eurocity de Deutsche Bahn, un bitllet de segona classe us garanteix un viatge més assequible. Durant tot el vostre viatge, podreu accedir a instal·lacions bàsiques com endolls elèctrics, aire condicionat i un carro bar.First Class
Si voleu millorar la vostra experiència de viatge en un lloc més tranquil amb serveis addicionals, com ara seients regulables, més espai per a les cames, servei de càtering i selecció de seients, podeu optar pels bitllets de primera classe als trens Eurocity de Deutsche Bahn.Second Class
A la Classe Estàndard de Frecciargento, pots passar una estona al Portal FRECCE, gaudir d'un viatge còmode en seients regulables, carregar els teus dispositius amb endolls elèctrics i degustar deliciosos menjars i begudes al bar FrecciaBistrò.First Class
A la primera classe de Frecciargento, gaudiràs de totes les comoditats que es troben a la segona classe a més de seients més espaiosos i còmodes. A més, tindreu aperitius gratuïts i una petita beguda de benvinguda de cafè o prosecco.Standard
L'estàndard és el nivell bàsic de servei i inclou un seient còmode i accés als serveis bàsics a bord. Els entrenadors 5-8 són per al nivell Standard amb seients coberts en ecocuir gris.Premium
El servei premium inclou un seient més ampli, més espai per a les cames i accés a serveis addicionals, com ara una copa de benvinguda i una selecció de diaris. L'autocar 4 del tren Frecciarossa 1000 està reservat per al nivell Premium.Executive
Executive és el més alt nivell de servei i inclou totes les comoditats del nivell empresarial, així com un sistema d'entreteniment personal i àpats gourmet servits per un xef a bord dedicat.Business
El servei de negocis està dissenyat per als viatgers de negocis i inclou totes les comoditats del nivell Premium, així com l'accés a un Business Lounge dedicat i l'embarcament prioritari. Els autocars 2 i 3 de Frecciarossa 1000 estan reservats per al nivell de servei Empresa.Second Class
Als trens interurbans SBB, a més de les comoditats bàsiques per al bitllet de segona classe, hi ha una Zona familiar especialment dissenyada per oferir comoditat a les famílies amb nens. Si us passa gana durant el trajecte, podreu gaudir de deliciosos àpats al carruatge restaurant.First Class
A la primera classe de SBB Intercity, podeu beneficiar-vos d'una presa de corrent personal, seients més còmodes i un espai d'equipatge més gran. Alguns trens IC també ofereixen zones tranquil·les i zones comercials.Descripció de la instal·lació
Obteniu més informació sobre les diferents instal·lacions disponibles a bord amb cada transportista en aquesta ruta.
Foligno a Parma Emissions de CO2 per Tren
Alguna cosa que podem millorar?